چرا بیمار تحت دیالیز کمتر و کمتر ادرار
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیمار تحت دیالیز کمتر و کمتر ادرار

چرا بیمار تحت دیالیز دارای ادرار کمتر و کمتر؟ بیمارانی که تحت درمان با دیالیز همه می داند که ادرار خود را تبدیل شده است کمتر و کمتر اما آنها دلایل را نمی دانند. در واقع، آن است که توسط کاهش عملکرد کلیه ناشی از. بعد اجازه دهید ما بعضی از جزئیات در مورد آن را ببینید.

دیالیز درمان جایگزینی برای از دست دادن عملکرد کلیه به علت پایان دادن به بیماری کلیه مرحله است. این نقش قابل توجهی در reliving علائم جدی و افزایش کیفیت زندگی ایفا می کند. اما نکته این است که می تواند کلیه آسیب دیده تعمیر نیست، به طوری که عملکرد کلیه نمی تواند اصلاح شود، و پیشرفت این بیماری نمی تواند متوقف شود. با بیماری کلیوی بدتر می رود، عملکرد کلیه را به سطح پایین تر کاهش یافته است، در گذشته از دست داده کاملا، که به همین دلیل بیمار تحت دیالیز دارای ادرار کمتر و کمتر، در گذشته، هیچ ادرار است. چه چیزی بدتر از، بیمارانی که تحت آن باید آن را برای بقیه عمر خود را. علاوه بر این، دیالیز ممکن است برخی از عوارض جانبی را، که می تواند کیفیت زندگی مردم تا حد زیادی تحت تاثیر قرار.

بنابراین برای افرادی که هنوز خروجی ادرار داشته باشد، آنها باید این شانس را به یک روش سیستماتیک را، که می تواند به آنها کمک کند از شر دیالیز خلاص شدن از شر، در نتیجه به یک زندگی با کیفیت. کسانی که درمان باید قادر به بهبود عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر باشد. فقط در این راه، پیشرفت بیماری کلیوی می تواند متوقف شود و یا معکوس شود.

بنابراین در حال حاضر شما می دانید به همین دلیل مردم در دیالیز است ادرار کمتر و کمتر است به دلیل کاهش عملکرد کلیه، بنابراین اگر شما می خواهید برای بهبود خروجی ادرار شما نیاز به بهبود عملکرد کلیه است. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: